Bikyasa Joga

She’s got legs!

B. Joga Wrocław: od pierwszego sierpnia biorę udział w akcji #shesgotlegs zainicjowaną przez wyśmienite joginki ze Stanów. Akcja ta trwa już kilka miesięcy. Każdy miesiąc jest poświęcony innym rodzajom asan. Żałuję, że zdecydowałam się na udział dopiero teraz, ale lepiej późno, niż wcale.

Dziś ósmy dzień akcji. Przećwiczyliśmy już kilka ważnych, ale dość podstawowych asan otwierających biodra i przygotowujących całe ciało do zaawansowanych pozycji takich jak np. Supta Kurmasana, Titthibasana, Yoga Nidrasana.

Poniżej zamieszczam podsumowanie tych dni.

Dzień 1. – Eka Pada Raja Kapotasana czyli pozycja gołębia

IMG_1091 IMG_1097 IMG_1116

 

Dzień 2. Utthita parsvakonasana – pozycja rozpostartego kąta

 

Dzień 3. Prasarita padottanasana A

IMG_1141[1]

Dzień 4. Utthita hasta padangusthasana

IMG_1145[1]

Dzień 5. Paschimottanasana 

IMG_1170

 

Dzień 6. Janu sirsasana A,

IMG_1186[1]

 

Dzień 7. Prasarita padottanasana C

IMG_1209

 

Dzień 8. Marichiasana A 

IMG_1216 IMG_1214

 

Zachęcam Was do praktyki własnej tychże asan. Kolejne asany możecie śledzić codziennie na fejsbuku lub Instagramie (k.pirog).

Namaste!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>